flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Судово-юридична газета: Імідж і авторитет суду в епоху інформаційної відкритості: як підвищити

13 вересня 2019, 14:49

Комплексний підхід у формуванні іміджу установи та постійне вдосконалення своєї роботи однозначно допоможуть покращити суспільні настрої щодо судової влади.

Сьомий апеляційний адміністративний суд оприлюднив матеріал «Підвищення іміджу та авторитету суду в епоху інформаційної відкритості», у якому роз’яснив деякі моменти щодо іміджу судової установи. Публікація з’явилася на офіційному сайті 7ААС.

«Імідж державної структури… Чи варто управлінцям та працівникам дбати про репутацію своєї установи?

 

У сьогоденні існують різні суспільні настрої щодо органів судової влади, але, на жаль, негативні оцінки у відсотковому співвідношенні ще переважають.

Для державної структури її репутація має функціональне та статусне значення, вона є показником рівня довіри і критерієм оцінки суспільством ефективності  управлінської діяльності держави загалом. Установі, у котрій суспільство прагне віднайти правосуддя та захистити свої права, вкрай важливо підтримувати позитивний діалог із громадськістю, адже це і є запорукою формування демократичного правового суспільства.

Імідж — це те, що фіксує ступінь відповідності дій правовладної установи вимогам та очікуванням конкретних соціальних груп  і усіх громадян.

Умовно можна виділити 7 критеріїв, за якими громадськість оцінює  і відповідно формує реноме будь-якої установи:

  • діловий імідж організації;
  • внутрішній імідж організації;
  • візуальний імідж організації;
  • соціальний імідж організації;
  • імідж керівника або основних керівників організації;
  • імідж працівників;
  • імідж послуг, які надаються в установі.

Ми переконані, що підтримка та підвищення образу судової установи — не справа випадку або зручної нагоди, це, швидше, звичка та стиль життя усієї команди. Кожен працівник є важливою складовою для формування суспільного враження щодо суду.

Таким чином, щоденна якісна робота суддів та усіх працівників суду — є запорукою налагодження успішної взаємодії із громадянами, що звертаються до суду. Єдність судової практики та верховенство права у комплексі із якісними судово-адміністративними послугами мають бути орієнтиром у напрямку підвищення рівня довіри до правосуддя. Розуміючи, що суди є регуляторами правових відносин, а не заангажованими владними інституціями, українці будуть сміливіше дбати про свої права і відчувати надійну захищеність, що є абсолютно звичним для європейського суспільства.

 

Цільовою аудиторією судової установи є не лише відвідувачі, а й усе суспільство, тому не менш значимою є просвітницька робота і активна зовнішня комунікація суду. Імідж будь-якого соціального інституту формується різними агентами соціального конструювання. Серед них основну роль відіграють засоби масової інформації: телебачення, друковані видання, мережа Інтернет тощо.

Масмедіа, які активно творять у суспільстві образ судової установи та загальне уявлення про її стан та проблеми, мають дбати про достовірність новин щодо судів та бути зацікавлені у відкритому інформуванні громадян.

Тож лише комплексний підхід у формуванні іміджу установи та постійне вдосконалення своєї роботи однозначно допоможуть покращити суспільні настрої щодо судової влади у нашій державі», — йдеться у матеріалі.

 

Джерело: Судово-юридична газета